Uzņēmuma

mājas lapu izstrāde

“Iegūglē!” Interesanti, cik bieži cilvēki meklē internetā tieši jūsu pakalpojumus un tos neatrod? Izstrādājam reprezentatīvas uzņēmumu mājas lapas, kas uzņēmumam dod iespēju plašāk pastāstīt par saviem pakalpojumiem, produktiem, mērķiem un spert soli pretī saviem klientiem, piedāvājot veikt dažādas darbības tiešsaitē, bet galvenais – neļaut konkurentiem apsteigt jūs.

Par uzņēmumu

mājas lapām

Mājas lapa ir kā digitāls birojs, uz kuru cilvēki dodas saņemt informāciju un veikt darbības, kas nepieciešamas, lai saņemtu jūsu uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus un preces. Aizvien biežāk un biežāk gan bērni, gan jaunieši, gan arī seniori sev interesējošos pakalpojumu sniedzējus un informāciju meklē ar meklētājprogrammu starpniecību (Google, Bing, Yahoo, u.c.). Ievadot meklēšanas lauciņā atslēgvārdus un nospiežot “meklēt” rezultāti parādīsies vienmēr. Tas nozīmē tieši to, ka, ja jūsu uzņēmuma mājas lapas tur nebūs, meklētājs parādīs citus rezultātus – jūsu konkurentu piedāvājums. Mājas lapa ir vieta, kur apmeklētāji iegūst informāciju par jūsu pakalpojumiem un produktiem, tāpēc ļoti svarīgi ir ne tikai parādīt sevi no labākās puses, bet arī viest uzticību klientos nodrošinot viņus ar aktuālu, pilnīgu informāciju, ērtu saziņu ar jums, kā arī citu klientu pieredzi un atsauksmēm.

Uzņēmuma un analogu

izpēte

Lai izstrādātu kvalitatīvu mājas lapu mums ir ļoti svarīgi uzzināt pēc iespējas vairāk par jūsu uzņēmumu, tā sniegtajiem pakalpojumiem, produktiem un iekšējās darbības shēmu. Izpēte ļauj izplānot mājas lapas struktūru un funkcijas tā, lai ērti būtu gan lapas apmeklētājiem, gan jums. Tik pat svarīgi ir izpētīt līdzīgus uzņēmumus un izvērtēt to veikumu stirpās puses, kā arī neveiksmīgos risinājumus, no kuriem mācīties.

Mērķu definēšana

Kopā ar jums sapratīsim un definēsim mērķus, kas jāsasniedz: veicamos darbus, termiņus, kā arī to, kādu rezultātu vēlaties ar to panākt. Skaidra uzdevumu definēšana projekta sākumā ir obligāts solis, jo gala produkta veiksmīgums tiks izvērtēts tieši pēc atbilstības sākotnēji nospraustajam mērķim.

Anketēšana

Nosūtīsim jums anketu ar jautājumiem par jūsu uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, produktiem, mērķauditoriju, kā arī citu nepieciešamo informāciju mājas lapas izstrādei. Sniedzot informāciju par uzņēmumu īpaša vērtība ir tās precizitātei. Aicinām jūs īpaši pievērst uzmanību jautājumiem par darba laikiem, cenām, tarifiem, termiņiem, kontaktinformāciju, atsauksmju devējiem un kvalitātes pazīmēm. Apmeklētājam ir jāsniedz tā informācija, kuru viņš meklē.

Struktūra

Pirms ķerties pie dizaina, nepieciešams izstrādāt mājas lapas struktūru: izplānot sadaļas, apakšsadaļas, informācijas izkārtojumu, tās secību un hierarhiju, kā arī funkcionālos elementus. Izstrādājot struktūru, īpaši ņemam vērā apmeklētāja “ceļu” mājas lapā: tā vietā, lai mēģinātu izstāstīt visu iespējamo informāciju, svarīgi ir izveidot un atstrādāt “ceļus”, pa kuriem apmeklētājs virzās, sākot ar ienākšanu lapā un beidzot ar mērķa darbības veikšanu: produkta iegādi, zvana veikšanu, pieteikuma formas aizpildīšanu vai faila lejuplādi.

Noskaņu kolāžas (mood boards)

Tikai tad, kad ir skaidrs, kas ir patērētājs, kas tiek veidots, ir apkopots saturs un izplānota struktūra, seko interesantā daļa: mājas lapas vizuālais noformējums. Vispirms izveidosim vairākas noskaņu kolāžas, ar kuru palīdzību noskaidrosim un pārliecināsimies, vai esam pareizi sapratuši jūsu vīziju par stilu, kādā veidosim mājas lapas dizainu. Tālākajā procesā stila virzienu vairs nevarēs mainīt.

Stila izklājlapas

Kamēr noskaņu kolāžas var būt jebkādu attēlu kolāža, kas rada sajūtu par noskaņu un vispārinātu stila virzienu, Stila izklājlapas satur konkrētu mājas lapas elementu, piemēram, tekstu, kontaktformu, un pogu noformējumus, un kalpo par paraugu tālākajā mājas lapas izstrādē. Šajā posmā maksimālais pieļaujamais revīziju skaits: 2.

Mājas lapas izstrāde

Izmantojot visu iepriekš sagatavoto informāciju, vizualizācijas un struktūru, tiek izveidotas mājas lapas sadaļas, tajās tiek izvietoti teksti, attēli, kā arī funkcionālie elementi. Šī posma noslēgumā jums tiek nosūtīta saite, kurā mājas lapu varat aplūkot tiešsaitē pirms tās publicēšanas. Uzklausīsim jūsu ieteikumus un veiksim nepieciešamās izmaiņas ne vairāk kā 3 revīziju apjomā. Šobrīd jau ir par vēlu veikt nopietnas izmaiņas, stilā vai struktūrā. Pieļaujami racionāli labojumi izkārtojumā, saturā vai tehnisku nepilnību koriģēšana. Mājas lapa tiek publicēta uz jūsu domēna.

Satura vadības sistēma

Jums tiek dota pieeja satura vadības panelim, kas dod jums iespēju pievienot, rediģēt un dzēst mājas lapas saturu. Nepieciešamības gadījumā piedāvājam apmācīt jūs vai jūsu uzņēmuma pārstāvi, kurš turpmāk būs par to atbildīgs. Aicinām jūs izmaiņas veikt atbildīgi.

Uzturēšana un atjaunināšana

Mājas lapu iespējams glabāt uz jūsu īpašumā esoša virtuālā servera vai arī mūsu virtuālā servera. Abos gadījumos tiek piemērota abonamenta maksa vismaz par vienu gadu. Izmaiņas pamata saturā jūs varat veikt paši, taču reizēm var būt nepieciešama jaunas sadaļas izveide vai titula banera izveide, un šo uzdevumu izpildi apņemamies veikt mēs par nelielu samaksu, kas izriet vai nu no stundas likmes vai fiksēta tarifa, par kuru iepriekš būsim vienojušies. Nodrošinām arī tehnisko atbalstu, kuru jums ir tiesības pieprasīt jebkurā brīdī un bez papildu samaksas.

Parunāsim par cenām

Aptuveni paredzamās projekta izmaksas atbilstoši apjomam attelotas tabulā, taču var mainīties atkaribā no jūsu projekta specifikas. Norādīto cenu ietvaros konkrēti elementi var tikt atlasīti tieši jūsu uzņēmuma specifikai, taču kopējais darba apjoms nepārsniegs norādīto.