Uzņēmuma

SOCIālo tīklu mārketings

Kas ir uzņēmuma

Sociālo tīklu mārketings

Sociālie tīkli ir vistiešākā saikne starp jūsu uzņēmumu un mērķauditoru un klientiem. Tādi sociālie tīkli, kā Twitter, Facebook, Instragram un Youtube ir guvuši gan lielu popularitāti, gan arī ievērojamu ietekmi un uzticību, un ir obligāts instruments jebkura mūsdienīga uzņēmuma darbībā. Fakts, ka sociālo tīklu saturu pārsvarā ģenerē paši lietotāji nozīmē, ka tur atrodamā informācija, lai gan ne vienmēr patiesa, daudz precīzāk atspoguļo cilvēku noskaņojumu, domas un aktualitātes, nekā, piemēram, masu mediji, kuru sniegtā informācija mēdz būt filtrēta un pielāgota ar mērķi ietekmēt kolektīvo domu un attieksmi. Sociālie tīkli ir iespējams ātrākais veids, kā noskaidrot, kā cilvēki attiecas pret jūsu uzņēmumu un tā piedāvājumu, gūt atbalstu un savākt auditoriju. Lai to iegūtu jāveic vienlīdzīga apmaiņa, kurā jums jāpiedāvā aktuāls, uzmanību saistošs saturs. Nedrīkst aizmirst arī par sociālo aspektu: sausa reklāmas baneru publicēšanas ēra riet ar grandiozu ātrumu, un cilvēki meklē patiesumu, personību un vērtību, kas ir pamats veiksmīgam sociālo tīklu mārketingam.

 

 

Uzņēmuma un analogu

izpēte

Pirms veikt jebkādas citas darbības, jāsāk ar jūsu uzņēmuma izpēti, lai noskaidrotu tā darbības specifiku, kā arī mērķauditorijas aktuālos sociālos tīklus, jo ne visi cilvēki izmanto visus sociālos tīklus, un katram no šiem tīkliem ir sava specifika, kas attiecas uz satura formātu un lietotāju uztveres īpatnībām. Vērtīgi ir izpētīt savu konkurentus darbības, mācīties viņu kļūdām un iedvesmoties no panākumiem.

Mērķu definēšana

Bezmērķīga, izklaidīga satura publicēšana augļus nenesīs. Pirms jebkuras darbīas mārkentigā ir jābūt skaidram mērķim, no kura tālāk izriet metodes, ar kurām tas tiks sasniegts. Vai jūs vēlaties izglītot publiku jūsu darbībs jomā? Vai jūs vēlaties izveidot dialogu ar savu auditoriju? Vēlaties informēt par aktuālajiem pasākumiem, produktiem un akcijām? Varbūt vēlaties iekārdināt ļaudis ar saviem produktiem? Tie visi ir mērķi, kurus iespējams realizēt ar sociālo tīklu palīdzību.

Uzņēmuma vizuālās indentitātes vadlīnijas

Atmiņā palikošs, raksturīgs un vienots vizuālais tēls ir obligāts. Ja jūsu uzņēmumam vēl nav savas stila grāmatas, izveidosim vadlīniju kopumu paredzētu tieši sociālo tīklu konta noformēšanai, kā arī sagatavosim visus nepieciešamos vizuālos materiālus atbilstošos formātos.

Sociālo tīklu konta izveide

Ar skaidriem mērķiem prātā un sagatavotu izpēti, izveidosim jūsu uzņēmuma sociālo tīklu kontu, ja jums tāda vēl nav vai ja nevēlaties ar to nodarboties. Šā soļa izpildei nepieciešams iesniegt visu nepieciešamo informāciju: uzņēmuma vai zīmola nosaukumu, logotipu, kontaktinformāciju, kā arī kodolīgu rindkopu par to, ar ko nodarbojas jūsu uzņēmums un kā tas palīdz citiem.

Sociālo tīklu rakstu sagatavošana

Sākt no baltas lapas var būt apgrūtinoši, un mēs labprāt ieliksim pamatu vieglākam sākumam. Piedāvājam izveidot pirmos trīs materiālus, sagatavot tos un publicēt. Tādā veidā jūs iegūsiet laiku, lai apdomātu savu nākošo soli, kā arī jums būs gatavi piemēri pēc kuriem vadīies tālāk.

Apmaksāto reklāmas kampaņu izveide, vadība un veiktspējas analīze

Sociālie tīkli piedāvā amaksāto reklāmu kampaņas, kas ir lielisks instruments plašākas auditorijas sasniegšanai. Jūs varat izvēlēties no trīs galvenajiem kampaņu tipiem: maksa par klikšķiem, maksa par rādījumiem, vai maksa par reklāmguvumu. Esam pieredzējuši apmaksāto reklāmas kampaņu vadībā un veikspējas analīzē, un piedāvājam administrēt šo sociālo tīklu instrumentu, lai nestu jums maksimālos rezultātus, kā arī ievāktu un apkopotu statistiku un tendences. Atgādinam, ka apmaksātās reklāmas ir spēcīgs instruments, lai atvestu cilvēkus pie jums, bet tas, vai viņi izlems palikt ir atkarīgs no jūsu piedāvātā satura kvalitātes un personības.

 

Parunāsim par cenām

Norādīto cenu ietvaros konkrēti elementi var tikt atlasīti tieši jūsu uzņēmuma specifikai, taču kopējais darba apjoms nepārsniegs norādīto.